امیر شیرانی تمام تلاش خود را برای تحقق امر رهبری در مکران به کار گرفت

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

امیر شیرانی تمام تلاش خود را برای تحقق امر رهبری در مکران به کار گرفت

 
 فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: امیر شیرانی تمام تلاش خود را برای تحقق امر مقام معظم رهبری در مکران به کار گرفت.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتش  به نقل از گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس  امیر دریادار «حبیب الله سیاری» فرمانده نیروی دریایی ارتش در مراسم تشییع پیکر امیر غلامرضا شیرانی که روز گذشته در اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: نیاز امروز جامعه ما بصیرت و حرکت در خط شهداست.

فرمانده نداجا تعهد، ولایتمداری، تدین و ایثارگری را از جمله ویژگی‌های بارز شهید شیرانی بیان کرد و افزود: سال 1386 که فرمانده کل قوا دستور حضور در سواحل دریای عمان و توسعه منطقه مکران را صادر کردند، شهید شیرانی با قبول تمام محرومیت‌ها به همراه خانواده‌اش در این منطقه حضور یافت و تلاش زیادی برای آبادنی و سازندگی آن منطقه کرد.

سیاری ادامه داد: شهید شیرانی نشان داد سرباز ولایت است و تمام تلاش خود را برای تحقق امر رهبر معظم انقلاب اسلامی در مکران به کار گرفت؛ اگر امروز پرچم ایران اسلامی در آب‌های آزاد در برافراشته می‌شود به برکت خون این شهداست.

وی تصریح کرد: امروز نیروی دریایی ارتش دوشادوش دیگر نیروهای مسلح در اجرای فرامین رهبر انقلاب تلاش مستمر دارد و در دفاع از مرزهای آبی از هیچ تهدیدی نمی‌هراسد.

امیر دریادار بیغم، جانشین فرمانده نیروی دریایی نیز با اشاره به اینکه جاسک بخش عمده‌ای از توسعه زیر ساختها از قبیل مدارس، مراکز بهداشتی، مصلای جاسک و ... را مدیون تلاش‌های شبانه روزی امیر دریادار شیرانی  است، افزود: ایشان همچنین در حوزه اقتدار دفاعی و جابجایی و انتقال بخش زیادی از تجهیزات و امکانات دریایی به منطقه جاسک و تأمین امنیت خطوط مواصلاتی در دریاهای دور دست با اعزام ناوگروه‌های نداجا از این منطقه؛ نقش بسیار مهمی داشت.

وی در ادامه افزود: یکی از اقدامات مهم ایشان در حوزه دفاعی، فرماندهی عملیات آزادسازی کشتی تجاری از دست دزدان دریایی در سال 1391 بود.

بیغم با اشاره به ساده زیستی دریادار شیرانی افزود: شهید شیرانی با تحمل سختی‌ها و کمبودها به همراه خانواده خود در کنار سایر خانواده‌های کارکنان منطقه دوم دریایی ولایت جاسک، اقتصاد مقاومتی را با تکیه بر توانمندی‌های داخلی به ثمر رساند.

امیر دریادار غلامرضا شیرانی فرمانده منطقه دوم دریایی ولایت جاسک در حین اجرای ماموریت و همزمان با سالروز شهادت امام محمدباقر(ع) دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.

انتهای پیام/

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا